Sposób na różnicowanie treści
21-10-23 Ankieta już jest (por zrzut ekranowy powyżej). Umieściliśmy ją na końcu. Naszych użytkowników zapraszamy do wypełniania.
Pozdrawiamy serdecznie
[kolejny edit: 11-10-23 jak niżej tylko "doszła" interaktywność wideo w kursach: Wirusy, Prokarionty oraz w sześciu lekcjach kursu: Rośliny. A ankieta pojawi się wkrótce]
[edit: 04-10-23 jak niżej, tylko w kursie: Człowiek - powłoka ciała]
[edit: 03-10-23 Włączamy interaktywność wideo także w kursie: Cytologia. Zatem ankieta pojawi się w przyszłym tygodniu]
Dzień dobry,
Interaktywne wideo stanowi znaczący element w e-learningu i posiada wiele zalet, które przyczyniają się do skuteczności i atrakcyjności tego narzędzia edukacyjnego. My wykorzystujemy interaktywne wideo przede wszystkim do spersonalizowania nauki. Wiemy bowiem, że macie różne cele i style uczenia się. Ktoś kto przygotowuje się do matury zwykle chce tylko powtórzyć najważniejsze treści i rozwiązywać zadania. Osoba, która uczy się, np. w pierwszej klasie zwykle realizuje cały materiał nauczania (krok po kroku). Jeszcze inaczej pracuje olimpijczyk, który musi dodatkowo uwzględnić materiał wykraczający poza program nauczania. Poza tym część osób woli zaczynać naukę od spraw najważniejszych i rozwija je później (jeśli znajdzie czas).
Dlatego (na razie testowo!) wprowadziliśmy pewne zmiany.
Pozdrawiamy serdecznie
[kolejny edit: 11-10-23 jak niżej tylko "doszła" interaktywność wideo w kursach: Wirusy, Prokarionty oraz w sześciu lekcjach kursu: Rośliny. A ankieta pojawi się wkrótce]
[edit: 04-10-23 jak niżej, tylko w kursie: Człowiek - powłoka ciała]
[edit: 03-10-23 Włączamy interaktywność wideo także w kursie: Cytologia. Zatem ankieta pojawi się w przyszłym tygodniu]
Dzień dobry,
Interaktywne wideo stanowi znaczący element w e-learningu i posiada wiele zalet, które przyczyniają się do skuteczności i atrakcyjności tego narzędzia edukacyjnego. My wykorzystujemy interaktywne wideo przede wszystkim do spersonalizowania nauki. Wiemy bowiem, że macie różne cele i style uczenia się. Ktoś kto przygotowuje się do matury zwykle chce tylko powtórzyć najważniejsze treści i rozwiązywać zadania. Osoba, która uczy się, np. w pierwszej klasie zwykle realizuje cały materiał nauczania (krok po kroku). Jeszcze inaczej pracuje olimpijczyk, który musi dodatkowo uwzględnić materiał wykraczający poza program nauczania. Poza tym część osób woli zaczynać naukę od spraw najważniejszych i rozwija je później (jeśli znajdzie czas).
Dlatego (na razie testowo!) wprowadziliśmy pewne zmiany.
W kursie: Naukowe podstawy biologii